2019 m. balandžio 25 d., ketvirtadienis

Pirmasis įrašas arba kaip pasiunčiau savo viršininką...

Sveiki, 

nemėgstu prisistatymų ir ilgų įžangų, todėl pradėsiu savo puslapį linksmu pasakojimu iš mano gyvenimo Vokietijoje.

Po to kai išsilaikiau C1 vokiečių kalbos testą ir susiradau darbą, turėjau dar visai nedaug patirties kalbėjimo telefonu sferoje (telefonas yra vienas baisiausių daiktų, ką tik išmokusio kalbėti užsienio kalba žmogaus pasaulyje)



O viskas buvo taip: likau biure viena, suskambo telefonas, norėjau apsimesti, kad negirdėjau, bet  praeito susirinkimo metu viršininkas H man asmeniškai pasakė, kad jei skamba telefonas reikia jį pakelti, tad pakėliau ragelį. Kitame ragelio gale žmogus kaip iš po žemės kažką greitai susakė, susakė... 

 -  Entschuldigung, ich höre Sie schlecht, können Sie es wiederholen? - pasakiau aš.
(lt. Atsiprašau, prastai girdisi, gal galėtumėte pakartoti?) 
Vyriškis pakartojo dar kartą. Aš irgi pakartojau savo frazę. Jis dar kartą pakartojo ir aš savo pakartojau.
- Wenn Sie nicht verstehen, geben Sie den Apparat an jemanden anderen! - susinervinęs sako jis.
(lt. Jei Jūs nesuprantate, duokite ragelį kam kitam!)
- Mit wem möchten Sie sprechen? Brauchen Sie unseren Techniker? Wo sind Sie? - pasiklausiau.
(lt. Su kuo norėtumėte kalbėtis? Jums reikalingas mūsų technikas? Kur jūs esate?)
- Ja, mit dem Techniker, egal wo, in Treppenhaus in der Nähe von RWA (Rauch- und Wärmeabzugsanlage).
(lt. Taip, su techniku, nesvarbu kur, laiptinėje prie dūmų šalinimo ir vėdinimo įrenginio).
- In welchen Bauteil?
(lt. kurioje pastato dalyje/korpuse?)
- Mir ist egal, in D oder B, - susinervinęs pasakė jis.
(lt. Man nesvarbu, D ar B).
- Okay. Ich schicke jemanden vorbei. - pasakiau ir padėjau ragelį.
(lt. Gerai. Aš nusiųsiu žmogų pas jus)

Po šio pokalbio įeina į biurą viršininkas H, o aš jam savimi pasididžiuodama, kad pasakoju, kad plepu, jog kalbėjau su klientu ir jis pas mus pastate, laiptinėje B ar D Korpuse laukia, kol mes pas jį nueisime.

H pasižiūrėjo į mane ir sako, kad keista, jog jis pas mus atvažiavo prieštai nepranešęs,
 - Ich gehe hin - sako H.
(lt. Einu tenais/ pas jį.)

Po kiek laiko grįžta į biurą asistentė, suskambo telefonas, ji pakalbėjo telefonu, padėjo ragelį ir pradėjo juoktis.

Sako, kad aš pasiunčiau savo viršininką į 75 000 kv. m. pastatą ieškoti žmogaus, kurio jame nėra. Ponas I. norėjo pasiklausti kada jis galėtų atvykti...

Taigi, taip aš pasiunčiau savo viršininką pasivaikščioti :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą